Saturday, June 1, 2013

Diri Sendiri

3 minggu ni yang lalu aku hampir putus asa sampai rasa nak berhenti belajar. arrrghhhhhh!!!! dan aku tak perasan langsung perubahan yang berlaku dalam diri aku. ramai yang tanya kenapa dengan aku. kenapa aku senyap je. senyap ke aku? ada jugak yang terasa dengan aku. SUMPAH!!! aku tak berniat pun nak buat kawan2 aku terasa or pape la dgn aku. lagi2 dah dekat nak exam ni. mungkin disebabkan kecewa yang terlalu mendalam sehingga aku tak sedar aku dah tersakitkan hati kawan aku sendiri. aku mengalami tekanan perasaan yg kronik sepanjang minggu lepas dan sebelum-sebelumnya. senyap menyendiri dan tak nak jumpa sesiapa... kronik ke tu?? eerrrrrr whatever! agak kronik la dah kalau ramai yg terasa dgn perubahan diri aku. ini jalan yang aku pilih so aku kena la tanggung akibatnya. gagal dan berjaya seseorang adalah pilihan yang dibuat oleh individu itu sendiri. andai nak berjaya dia tahu apa yang perlu dia buat kan. aku???? apa pilihan yang aku dah buat dalam hidup aku sepanjang setahun berada di UM ni???? aku harap aku semaikin kuat dengan dugaan yang diberikan. aku cuba sedaya yang termampu. aku kena bertindak secara luar biasa dalam masa seminggu ni.  ada 2 tahun setengah je lagi. BERUBAHLAH wahai insan yang bernama syuhada~






No comments:

Post a Comment