Friday, February 4, 2011

ap2 saje la...

salam semua... ape khabo?? hope shat la yek... sebenarnya aku nk kongsi gm kowg semua satu cerita..




ahaks~~
cerita bermula..
ai nie umah atuk aku wat knduri taw..what de.... terpakse la wat gak kn walaupon dlm keadaan bnjir.. pulak tu air xd.. haaisshh~~ ley byangkn x....
hahahaha..
nk taw sesuatu x??
hahaa... kteowg sekeluarga mndy kerbau je..
tu pon x nk kerbau sgt.. al maklum la nk jmat air... mcm2 halangn yg kteowg kne tmpuh..
hakhak... da cm ap da.,, first, atuk sedare aku dtg dr n.9.... dy sje sngah,, alih2 kne than jd tukang msk.. alahai~~ ksian de loh.. pas tu waktu nk betul kn lampu... kelepup!!!!!! alamak.. mentol pecah, sebaik x msuk mata.. law x, da satu hal nk bwk g sepital.. ye x?? lepas tu aku lak jd mangsa... tolong amik kn tu,, eh! sini kjap.. tolong wat kan tu kjap..
laaa suda.. ley mati kejung aku kat situ tyme tu... tp wat cm ne kn... kne la wat..
agpon aku percye law kite wat sesuatu gn ikhlas kita akn dpt blan yg baik..
kn...kn.. kn...   tolong la setuju!!
ha.. bagus..
pas tu sao aku bsoh aym.. aiceceh2....
cm macho je aku bsoh an.. padahal dlm hati,,,, beeeellluuuuwwweeekkkk!!! what de.. tp nk wat cm ne.. what ever la... ceh! dlm ht berkata "xpe.. praktis jd doktor,, konon2 nga bedah owg n cuci luka dy.." tnga smgt wat kje..
keceplos!!! air aym kne mka aku.. what de... saba2..... bwu aku nk bgn.."tlg bsoh kn udang nie ae" ha???? "ok" sambil memaksa diri tuk snym...
ok.. fine.. aku jd pembsoh terhebat ai nie.. td air ayam kne mke,, kali nie... taik udang plaq singgah kat muka aku.. what de!!!
saba2.. t aku gak yg nk mkn an.. habis tumbuh batu jerawat!!
arrggghhhhh!! no!!!! saba2.. org beriman mmg selalu diuji... hahahaha...
tagline bwu...
sekian... moge berjumpa lagi di segmen akn datang...
hahahaha..
(perasan program aku)



No comments:

Post a Comment