Saturday, June 29, 2013

im free

akhirnya masa yang ditunggu telah tiba. CUTI SEM!!!! woohooo~~ seronok giler bha. duduk rumah apa lagi mengemukkan badan la. nak keje memang tak la kan. tak sempat. yela. aku kena pergi kem selama 2 minggu. balik da puasa. lesen aku tak siap lagi. aku da malas nak tangguh-tangguh lagi lesen tu. tak sabar nak drift ni. orang lain da berzaman da ada lesen. aku baru berABC dengan pakcik JPJ tu haish. ni semua gara-gara aku gelakkan orang amik lesen sampai 3 kali. sekarang ni aku yang kena. chhoooyyyy!! padan muka aku kan.
tapi aku rasa kau kena kerja jugak la untuk menjana pendapatan bulanan aku. yela duit dkat bank tinggal bape sen je. nak cek baki pun segan. harap kad bank je banyak.. nak buat mcm mana. tuntutan kerja. aiceh! yela kerja sana dia pakai RHB. aku pon buat la rhb. kerja sini dia pakai affin. kena la buat affin. masuk u, pakai bank islam kena buat bank islam. dulu masa matrix dia mintak buat bsn aku buat bsn. dah tak terbela da duit2 dekat bank aku. errrrkkk! tapi ade ke duit. sedih. kesian.
insyaallah kalau sempat aku kena juga kerja. nak raya. banyak nak kena pakai duit.


No comments:

Post a Comment