Friday, April 1, 2011

MENYESAL

hai semua...
salam....
ap habaq??
shat ka??
alhamdulillah....
cek nk cter satu perkara nie...
adoi..
terbelit lidah aku nk ckp kedah...
haisshhh~~
tajuk kita pd ai nie adlh MENYESAL...
NAPE EK NYESAL?? aku wat pe smpay nyesal??
ha!!
nk taw x... twoskn bersama sy.. hehe...
kowg pnh x rase nyesal yg teramat sgt smpy mnjejskn emosi.. eh.. jp2.. ad ke yg xmnjejskn emosi..
aaarrrgghhh.. what ever la...
aku skunk nie ase nyesal sgt2...
hurmmmm...
tu la ikutkn ag ego kaw tu..
skunk ko sndri yg nyesal...



tu la pepth ad mengatakn pk dlu sblom buang,,
haishh~ ap da buang...
sesal dahulu pndtan sesal kmudian x bgne...
aku la tu...
tu la len kali dga kata pepatah...
terlajak perahu bole diundur, terlajak kata bdn binasa woooo,,,
kn da kne sedas,,, nk x nk aku kne la trime gn hati yg redha...
pasrah..
kerana ALLAH tlh aturkn sesuatu yg baik wat aku...
menyesal2....
haisshh~~

No comments:

Post a Comment