Thursday, April 7, 2011

bUKu BaRU !

hai,,,, selesai  la suda semua...
hdp nie x sllunye indah,, tp yg indah itu ttp hdup dlm kngn,, 
tol x??
hehe.....
npe gn aku nie??
xd ap..
cme nk share satu cter je...
kdg2 dlm hdp nie x sllu aman,,, xsllu cria,, dan xsllu gembira,,
kdg2 dipnhi dgn dndm,, hasad dngki dan iri hati,,,
cm ne kite nk puas kn hti semua owg???
bole ke??
perlu ke??
tp yg pntg kita kne sllu jdkn senario yg berlaku disekeliling kita sebgai stu pengajrn 
yg berguna dlm hdp kita... xkesah la....
baik ke,,, buruk ke....
tol x??
sbb kita mnsie yg x sempurna... yg hny hdp ats pnjman nyawa dr ALLAH....
jd....
kite kne la sntiasa muhasabah diri tuk jd umat yg lbh 
GILANG ,, GEMILANG,, DAN TERBILANG ........
bwu semua owg SAYANG...
kn3...........
cm tu la jgak aku...
aku INSYAALLAH dan ALHAMDULILLAH da berjye bkak bku bwu dlm hdp aku...
sbb aku pcye....
yg keruh xsntiasanye keruh dan yg jernih xsntiasa jernih....
hdp ibarat roda..
kdg2 kita kat ats...
unggul je...
tp jgn lpe kdg2 kita BEDEBUK!
da ad kat bwh.....
hdp nie sbnanye indah
tnpa permusuhan !
tnpa pengkhianatan !
tol x?????
aku akn usaha kn tuk twos hdp dlm keindahan yg kekal abadi,,,
amin~

No comments:

Post a Comment