Tuesday, April 26, 2011

dugaan dtg menimpa~

ha...... sedang semua warga pdt kmj sibuk2 cuak-cuak,, takot-takot n excited-excited sbb reslt nk kuo... yg aku pulak terlentang n terdampar ats katil sbb x bpe nk shat... haish~ aku pon tataw la npe ley x shat.... nk kte cuak sgt tah la.. xd la pulak.. semalaman aku x tdo woooo~ yela... mne x nye,, stiap stu jam aku terbgn sbb skit prot... da tu mte aku sblah knan pulak bengkak tetbe... sabo jela~

aku disahkn terkene berak-berak cired-bearred... hahaha... nme saintifik bwu yg aku bg,,, adoi~ x thn beb.. tah ap aku mkn aku pon tataw la.. tp xpe la kan... nk wat cm ne.... biar bersih sistem pembentungan aku nih.... hihhihihi... aku pon soh la ayh aku blikan air 100 plus tok kurgkan keskitan ku...


lepas mnom nie.... peh ! ok sket.... da x skit sgt... hehehe... aku bgn awl la kan ai nie.. sbb nk tngu abg posmen bwk  letter nk bg aku... hampeh ~ xd pon... bwu nk putus asa nie tetbe abg posmen dtg.. aku pon terjengah-jengah la kan .... ad surat la ! aku bkak pntu n tewos terkam peti surt tu... malng nye.. bkn surt aku... tp surt tok ibu.. haish! sabo jela..

xpe la.. yg pnting aku saba... n rmai yg lulus gn cemerlang.. minx2 aku pon tergolong dlm kalangan mereka.. AMIN~ aku xnk la hampakan hati ibu n ayh ag.....  doakn aku...

No comments:

Post a Comment