Saturday, May 14, 2011

peh! pnt gler..

ha... nmpk x entri nie?? adeh~ ape la yg pnt sgt tu kn... excelly xd la pnt mane pon.. maybe sbb lme x bersukn kot... x pon sbb MISS L da terkumpul byk... hahaha.. adeh~ wajib tok dikurgkn...

fuhh!! mmg leth thap gaban la kn.. al maklum la.. da lme x men badminton nie.. td men 2 round tawu.. kat court ag.. aiceceh! cm terer je kn ko,, hahaha.. terer la jgak kn... haha.. mmg best kn men badminton pkai shawl...
sket2 kne btol kn.. amek kaw!!! pkai lg... xmemasal asyk kne mara je gn abg aku,, "fokus" "kejar la" adeh~ malu bangat taw x... ah! sebaik aku ley cover2 ayu ag kn... aku wat bodo je..

aleh2 shawl aku mmg da tunggang terbalik.. mls aku nk pk.. spe suwo.. yg pntg x kne mara.. cm nk msok competition je kn.. smpy kne mara bagai nie... xde la.. law x bzir la kn... da byar tp men sje2.. bek men kat dpn uma... sve sket.. tp ape pon puas..

mmg kne mara ag +malu... ble abg ak jerit " mse tu tak yah amik bola tu" adeh~ ble nk amik x kasi. ble x amik ckp aku mls.. hahahha.. tu la... sbb slme nie aku men tibai je men badminton.. x pena taw pon dye nye rules2 bagai nie...

ok abg n adk!! dga sini oke.. akak bja rules2 tu dr google.. oke.. at least phm sket la kn.. hhihihihi.. thanks 4 d moment... pas nie ble da alik ostel bja je la...

No comments:

Post a Comment