Thursday, February 2, 2012

running man

ok.. exam da abes.... FUHHHH!!! tp belom boleh tarik nafas lega.. sebab pkse yg BESOR blom lagi.... haish~~ xpe... tu la kehidupan seorng pelajar kn... running man?? aku taw mst ramai yg taw menda alah nie... lelaki berlari-lari..... hahahhaha..... mula2 aku pon x phm nape la kwn2 aku addicted sgt gn menda alah nie.... best upenya.... bg aku???? best ke?? hahahhahah.... tah la.... nk wat gelak-gelak celah gigi boleh la.... law stress2 ha!!!!! g la tgk menda alah nie.... aku ade la tgk jugak... not bad la.... tp tgk MAHARAJA LAWAK 0r MAHARAJA LAWAK MEGA lagi best kot... hahha....

soie ae peminat setia running man.... mase firts tyme aku tgk tu yg sal HIP-HOP...... ok la jugak.... yoooo~yoooo~ hahahha... dah cm ap tah.... tp aku gelak xd la smpy rase nk masuk bwh katil or nk cabut usus pastu masukkan alik usus aku tuh... biase je.... baru permulaan mungkin..... mane la tahu satu hari nanti bila aku tgk menda alah tu aku gelak smpay xnk keluar dr bwh katil kn...... hahhaha...pape jela wey..

kla..bai... t aku update lagi... muaaaxxxxxx!

No comments:

Post a Comment