Thursday, March 15, 2012

hebat

tak tahu mane nak mula.. tapi aku rasa hati aku macam da tak berfungsi untuk sementara waktu jek.. aku sedih.. hati aku robek wey... kawan yg selama nie aku anggp kawan,, aku ade waktu kaw susah dan senang, tapi kaw buat aku macam nie...

tak pelah... aku masih boleh berfikir kala ni... mungkin kaw ada alasan yg tersendiri kaw buat macam tu...tak pelah kawan.. aku pon x mengharap kaw jernih kn balik nama aku yg da kaw calarkan dan yg dah kaw canangkan...

sebb aku taw kaw buat macm tu ade sebb.. dan mungkin aku tahu sebb tu... aku da mls nk layan omongan kosong kaw dan jentera2 kaw... publisiti murahan!!!! opppssss~ soie.. terkasar bahasa pulak...

sebagaimana aku x kacau hdup kaw.. aku ingt kaw x kn kacau hidup aku.. tp mlg nya.. sasaran aku tersasar.. mungkin kaw bosan dgn hdup kaw kn.. da tak ade benda yg kaw nk pikir ag... whateverlakan~

mujur hati iman dan fikiran aku x cetek lagi... yg mmpu aku buat sekarang nie BERSABAR~

No comments:

Post a Comment