Monday, August 27, 2012

makin gemuk

ok dulu sebelum raye ye ye je nak kurus.. semangat giler nk kurus.. berkobar2.. ni da nak naik sem baru alahai tetbe tekak aku minta disumbat2... apa yg ade aku nak sumbat even aku batuk dan sakit tekak.. ye la lepas ni duk hostel lagi makan minum tak menentu. apa lagi fast food jadi pilihan.. yela.. segera kan.. sedap pulak tuh.. tak payah susah2.. nak aku senarai fast food yg menjadi kegemaran :

  • megi or bubur segera
  • roti butterscoth or roti yg sedap2
  • minuman 3 in 1
ok tetbe otak aku jd tepu tak ingt lagi ap fast food yg menjadi idaman ramai.. ibu aku pesan sepatutnya anak dara badan langsing pinggang 29 baru mengancam.. mak ai!!! nmpk tak.. ibu oh ibu tunggu la fantasi mu itu menjadi realiti ye..

diet sihat diet sihat, dont say any word dan selamat beramal :P

No comments:

Post a Comment