Sunday, September 9, 2012

abes nya MHS

hai guys... selamat pagi semua! hope korang semua sihat la ye.. aku? alhamdulillah sihat la jgak.. cuma i lost my voice.. arrghhhh!!! yela jerit sana sini. mana taknya.. ala bukan jerit saja2... biase la orientasi kan... jerit tu satu perkara biase .
ok nak share pasal orientasi aku. BEST!! aku dpt kolej 5. terkenal dgn PALAPES dan kolej sukan.. ok nmpknya aku kena aktfkan diri untuk dptkan tmpt dgn kolej ni.. yela dulu masa kecik2 sekolah menengah gn matrix masuk tu taknak masuk ni taknak.. kat sini ambik kau! yela da besar kan.. ni u..
byk yg aku bljar dr mngu orientasi ni. pasal u aku..
semua kolej kediaman lain jeles and anti dgn kolej aku. biase la terer kan.. HAHAHAHA.. lagi satu budak2 kolej aku sampai hilang suara sbb nak lawan cheers dgn yg lain tp tetap tak terlawan. yela kolej aku 300 je freshie... freshie kolej lain 400 ke atas.. memang tak terlawan kn..
yela u aku ni standard kena la kekalkn. mcm kos aku kena lpas 2 point something kalau tak kena tendang.. OMG!!!! aku kena study betul2 skunk ni takde dah nak main2 mcm dulu.. yg masuk sini bukan calang2 orang wey! semua pndai2... stress aku!!!
hey korang korang doakn aku ye...

No comments:

Post a Comment