Tuesday, December 4, 2012

my life, its mine~ not yours!

assalamualaikum semua. ya ALLAH, lama nya aku tak update belog aku ni. nak kata sibuk, sibuk lah sangat kan. tapi sibuk sikit la. rindu nak share2 cerita. banyak giler cter aku sebenarnya kalau nak diikutkan. tapi tak kan la aku nak post selang seminit kan. hengat ni TWITTER ke hape!!!! hahahha... ok lets stop it.

gini ceritanya, (amboi!!! mcm best je kan) sekarang aku dah move on. insyaallah aku dah tak berada di takuk yg lama. wahai manusia sekian. berubah la!!! masih sempat lagi. aku dah malas nak pk menda yg kecik sekecik-kecik macam zarah yg takde kena mengena langsung dgn hdup aku. aku bahagia dgn hidup aku sekarang.

a special thanks TO MY ROOMATE TERSAYANG and COURSEMATE yg byk bantu aku yg susah dan senangnya bersama aku. oh sedih (lap air mata sikit) susah wey nak jumpa manusia yg sebegini perangainya. THANKS A LOT FRIEND. walaupun aku sedih korang dah tak nak stay fifth, takpe lah nak buat mcm mana. kan tp aku harap silaturrahmi kita ni akan mesra semesra-mesranya dan semakin mekar sampai bila2.

p/s: bg yg suka nak carik pasal dgn hdup aku teruskan lah. aku akan biarkan kau smpai penat dan muntah keluar daun2 hijau.



roomate tersayang <3.

beloved friend that always support me~ 

No comments:

Post a Comment