Sunday, April 28, 2013

pesan ibu

assalamualaikum. sihat? aku? alhamdulillah semakin sihat. sejak 2 minggu takde training palapes ni berat mendadak naiknya. haish!!! yelah. mana tak nya, makan tidur study je. exercise tak buat pon. berlagu riang lemak2 aku sebab dapat jumpa kawan2 dia balik.

2 minggu lepas jugak lah aku busy with my assigment. TITAS, HE, FALSAFAH ALAM SEKITAR dan banyak lagi. itu belum dicampur darab bahagi dengan test2 yang akan datang. nak buat mcm mana kan. lumrah sebagai seorang student. kena la hadap semua tuh. masa busy tak sempat pon nak call my ibu. jahat kan? ibu yang call. sobsosbsob. *sorry ibu*

semalam baru aku berkesempatan call ibu. banyak la juga berkongsi cerita. lagi2 bab 'calon menantu'
ibu memang tak habes2 akan soalan cepu mas perak dan gangsa tu. so, jujur je la kan ibu. im already fall in love with someone. our relationship is going smooth and insyaallah will go further. ibu kata. baguslah. barulah ada inspirasi nak belajar, barulah zaman remaja namanya. aku: eerkkkk!!! mak ai! tak sangka betul ibu cakap mcm tu. hahhaa. hati berbunga riang. tapi ibu pesan jugak jangan pulak dah berteman perangai tak terkawal result pon makin down. insyaallah bu tak. JANJI!

p/s: i love u more ibu.

No comments:

Post a Comment