Saturday, June 29, 2013

berlapang dada

aku rasa dia dah bahagia sekarang. takpe la. aku doakan dari jauh. kali ni aku rasa tu jodoh dia. aku pun da takde rasa da dekat dia. walaupun masih jadi stalker sejati dia tapi takde apa yg aku rasa. cemburu sedih kecewa menyesal tu semua dah takde. dia bukan untuk aku. ok. setel.

sekarang aku mencari kebahagiaan untuk aku. aku pun tatau bila dekat mana dan mcm mana aku nak temukan bahagia tu. mungkin sekarang belum masanya. aku tak sedia. nak kata memilih, eh memilih ke? tapi haruslah memilih untuk kebahagiaan diri sendiri.

aku rasa masa aku kawen nanti kan kawan2 aku bawak anak dah berderet. oh gosh! takpe la. alhamdulillah. rezeki masing2 kan. lambat ke cepat ke tu semua dah ditentukan. redha. sekarang pun ramai kawan aku da kawen. ade yang dah nak bersalin da. alhamdulillah. happy for them.

aku ingat lagi dulu dorang selalu ramalkan aku yang kawen dulu. tapi tu semua meleset sama sekali. dorang yang kawen dulu. kita kan hanya mampu merancang. segalanya dah ditentukan.

p/s life with ur happiness.

No comments:

Post a Comment