Tuesday, May 3, 2011

patot ke x ptot..

salam semua... hari nie xmemasal je air mate aku jatuh berguguran bagai empangan yg peceh.. cewah! skema la ooiii ! xd la bkn ap... patot ke x ptot? eh aku... ap yg ptot ap yg x nie... ha,, nk cter nie..

cm nie.. cm biase la,, aku tngu adik aku alik dr skola.. biase dye alik sklo dlm kol 1 lbh tu da smpy uma la kn.. td.. iaitu  HARI INI adk aku alik lambt.. memle aku wat deng je la kn... maybe van dye lmbt.. da kol 2 nie... aku da mle isau da... yela x penah2 dye alik lmbt.. aku pk baik lagi... maybe ad aktvti la kot.. xpe.. tngu ag... yela.. ad adk pon sowg je.. mst la isau kn.. da kol 2.30.. pon x muncul2 jugak budak nie...

aku da pk nk jwb ap gn ayh law ayh tpon t kn.. tetbe je.. KRING~ KRING~ KRING~ alamak ai... tpon da bnyi.. dup dap dup dap je hati aku... ayh tpon... da agk da.. tny adk aku da smpy uma lom.. aku ckp la lom.. dga la ayh cm isau.. yela.. ayh kje.. law x mst ayh da g skola amik adk.. aku pon teruskn la penantian aku kn.. da kol 3. hish ! mne budak nie... da mle nk ngamok nie..

nie la ruginye law xd lesen.. law ad aku da pecut amik adk aku... tetbe je bell umah bnyi.. aku lari la tgk kat tngkap... FUHHHH~ alik pon.. aku tgk peluh-peluh... sian pulak.. lembut kn suare tny npe lmbt... adk aku ckp adk jln kaki.. pnt nie.. aku tny ag.. npe jln kaki.. dye ckp tertinggal van.. pergh! ase cm nk tumbok je pkck van tu... taaley ke tngu jap... adk aku abes kls lmbt sket,,

ble tgk adk aku naik ats msok bilik tuk tuka bj... tetbe je... aku ngis teresak-esak.. alamak... apsal aku nie... yela.. mst pnt kn... jao tu.... dr kol 1 smpy uma kol 3.. bpe jam tu dye jln kaki... peh.. x than beb aku.. meleleh-leleh aku tgh hari td... pastu adk aku turun je aku ttp la mke gn bntal.. malu wey law kantoi ngis... t dye kte asal akak? tetbe je ngis... aku tgk dye mkn.. peh.. tol2 lapa.. yela.. alik skola pnt.. lom mkn... pastu kne jln kaki.. TACING BEB AKU! XNK KWN PKCK VAN TU !

patotnye pkck tu peka la sket... x kn pekak kot.... kwn2 dye pon xkn la xpasan dye xd... sdh aku taw...da la.. nk smbng tacing~

2 comments:

  1. walaweh samalah ngn akak dolu..da la kena tinggal..skolah jauh plak tuh, sesi ptg lagi. balik da ttu2 kul 6. sampai longgar lutut ni bjalan..jauh tuuuuuuuu..

    mak kat umah da risau gila. naseb baik akak tau jalan pulang..kalau tak..nanges r..tak pon tido kat skolah..huhu

    ReplyDelete