Wednesday, November 9, 2011

SEDAR~

hari ini aku mulai sedar akn kebesaran dan rhmatmu tuhan.. hati aku bagai disentap dan diranap bila aku tgk satu cter nie...
KASHAF IMANI..
ye aku taw nie maybe cter ulangan... bg sesape yg da pernah tgk or nk tgk aku sgt galak kn kowg tok tgk... mmg sgt besar rhmt dn kurniaan tuhan tu,,, ye smua org taw kn.. tapi kita MANUSIA yg hina dan sering alpa dan lalai akn semua nkmt yg dah di beriNYA.. aku rase btol2 sedar n insaf bila tgk cter... 
kisah nie tentang sebuah keluarga yg terpesong jaoh dr agamanya,, ibunya hisap rokok,, anak2 nya liar tapi tersirat dan tersurat byk pengajaran.. smpy aku terpikir aku kalau minx maap pon x penah smpy cm tu sekali... KASHAF mmg anak yg baik.. disebabkn dye aku berazam nk jadi ank yg baik.. kalau x,, x guna aku nges bagai nk rak tapi x insaf kn... aku taw aku muda remaja n berdarah manis yg selalu impi dan ingin kebebasan tapi aku juga akn pk batas2nya.. ye! aku berharap aku akn jadi ank yg baik...dia diberikan peluang kedua oleh-NYA untuk hdup dan bertaubat....
masa dye koma aku teringat kn seseorg... SAHABAT aku yg da sethun lbh pergi...


maap,, andai aku amik pic nie tanpa izin...
moga kaw tenang disana..
marilah sama2 meyedekahkan AL-FATIHAH...

No comments:

Post a Comment