Sunday, November 13, 2011

sumpah aku suka kaw~

bukan aku nk menayang ataw menghebohkn pada satu dunia yg aku sdg dilamun cinta.. tapi tu lumrah dan fitrah manusia kn.. setiap owg punya impian dan cita2 dlm percintaan.. ok.. GELI! sebelum aku terjerumus ke lembah yg lbh geli lagi.. baik aku terus terang jela.. nie BUKAN entri tentang CINTA ok.. nie SAJE2 JE.. ok.. phm??

semua owg mst penah mnt or ska sape2 kn... sama la cm aku.. SUMPAH aku mnt gle kat mmat nie..

terima kasih en. google sbb bekal kn gmba2 DYE...

sengal kn aku.. tataw la bila mse tah hati aku berdegup kencang pantas seperti xnk benti bila tgk kaw... kaw tahu x?? huh~ tp hny pada jarak yg jao dan dihalang lagi oleh kaca talibesen... wuuuaaarrghhh~ sdh yaw!
tu bg kategori penyanyi.. ha.. ade bayk lagi kategori yg ingin dipersembhkn.. hehe.. bg KATEGORI PEMAIN BOLA SEPAK jatuh kpd.....................


yeah~ sumpah i lap u jugak... i selalu tgk u.. i support u taw walau dr jaoh je.. aku terjebak ke lembah dunia bola sepak sejak i tgk dye.. mcm terkena panahan petir u olls... haha.. sewel!

kalau pelakon aku suka yg nie plak.. yg nie rmai sikit... hehe..

aku ske gler tgk kaw berlakon lagi2 KL GANGSTER... smpy nges taw.. walaupun kne gelak gn mmbe aku.. tapi aku x kesah.. semua demi kaw... haha..

tetttt~ suka2....

awwwww~ semat la awk nie... saya suka.. haha...

tapi xd spe bole lawan yg nie... muaaxxxxxx2...haha..

alahai.. comel nya... xbole tdo taw... hehe... gatal!

ok la.. nk mmpi putera2 impian.. haha... bg kategori yg lain,, saksikn kemunculannya ok...tata~

No comments:

Post a Comment