Thursday, November 17, 2011

x kenal maka x cinta,,

ye,, btol kte owg dlu2,,, x kenal maka x cinta,, dlm hdup nie kesederhanaan perlu diutamakn... btol x?? 
ye,, aku akui tu.. kita x bole  terlalu suka and x bole x terlalu x suka,,, sebab nanti ianya akn jd sebalik nya,,, kalau kita terlalu suka dgn sesuatu tu kdg kala ia bole memusnahkn kita tanpa kita sedari.... and if we r dont like it more,, sometimes that things make us feel more comfortble with it... so.. as d conclusion in our life,, we must be fair wth the all things even we like it or not...

begitu a jugak dgn aku... KOREA... aku mmg x mnt sgt gn menda alah nie.. tataw la knape... tapi tanpa aku sedari sejak aku menternak lemak kt umah nie cter tu la yg aku tgk selain sukan.. hahaha,, yela sekarang kn musim sukan sea... jgn ingt aku x layan sukan taw.. aku layan ok.... terutama BOLA SEPAK,, ousshhhh!!!! WAJIB tgk maaaa~ berbalik pd topik asal... dulu dok sibuk owg lyan FULL HOUSE aku jeling seblh mta je... xnk layan lngsung,,, yela.. dok asrama kn.. x smpt nk tgk tivi... bila alik uma aku syok bantai tdo n on9 je,...

bila alik ostel semula kwn2 dok sibuk cter pasal tu la hni la.. aku ap lagi.. melangok la.. aku jnis yg x ske tgok cter yg da sproh jln.. x best... sama la cm sesetgh owg yg len kan... sebb kita tak tahu mula nye cm ne... xkn taw part akhr je...  and cuti sem ni la... NT7 menyiarkn alik drama terbaik korea tu.. bila 1 tyme aku tgk.. alahai... boleh layan la aku sbnanye korea nie... xd la twok sgt... haha... dibantu dgn subtltle omputih.. aku wat kje 2 in 1... yela.. sabtu nie muet so.. blajar sikit la... vocab nk kene ad.. law x... haishhhh...
and tak sangka rupanya drama tu pnjg... nk download tapi........... x payah la kot...

maka nya!!! x kenal maka x cinta... tapi x de la cinta sgt... pape pon baik kita sokong team malaysia nk lawan indon bola mlm nie... minx2 kejuaraan milik kita.. amin~
 GO MALAYSIA GO!!!!

2 comments: