Friday, November 18, 2011

yg di nanti...

ye... mst ramai yg melekat kt dpn tivi tok menyaksikn perlawanan bola sepak kn.. sama la jgak mcm aku.... smngt kesukann aku membuak2 tadi.. haish~ biasela kn.. owg pmpn.. mst la ade jerit2 sikit.. haha...tetbe ase mcm nk jadi jurulatih bola sepak.. haha... lawak la seyy!!! ade ke jurulatih pmpn... emmm... patut diusulkn di parlimen.. yela. taraf wanita kn da naik sekarang... n x mustahil satu hari nanti pmpn bole jadi jurulatih... x mustahil kn... haha.. angn2 yg giler!!!!!

thniah la di ucapkn kpd skuad b23 kita.. AMIN YA ALLAH~ jgn megah plak... jadikn nie sbgai satu permulaan.. haha.. mane la tawu kot2 t final jmpe indon lagi.. agk2 mustahil ke x??? sape jangka kn.. mne la taw...ye.... selain mengimpikn nk jadi jurulatih @ awek pemain bola sepak aku jugak bole jd pakar motivasikn... haha... terkesan x?? lol!!! PERASAN... lpas nie tataw la aku kn muncul lagi tok mengupdates ke idok... yela.. sok da nk alik ostel.. ase nye x smpt kot... 

ok.. ase nye x dpt jgak nk tgk bola.. emmmmm... sdhnye... kpd pkwe ku.. MOHD FANDI OSMAN dan jugak FADZLI SHAS g.luck ok.. huhu... saya mendoakn yg terbaik wt skuad b23 mas...
hehe... *perasan kn*
xpela... nk wt cm ne... angn2 pon jadi la.. nk jadi realiti mmg jaoh sekali...

No comments:

Post a Comment