Wednesday, January 4, 2012

antara suka dan tak suka

salam semua.,, hai2,,, alhamdulillah aku diberi kesempatan lagi tok mengupdate blog nie.. hahha.. tak yah nk skema sgt la kan... tapi x pela... tahun baru wey.. ap azam kowg??? sebenarnya aku tataw la aku penah x pasang azam bila nk tahun baru.. x ingt la sey.. haha... nmpk sgt xd azam... ade azam.. cuma x terluah je.. aku takut nk luah.. sebb bila luah biasenye x akn buat,, so, senyap2 suda la kan,, hahhaha.... 

kejutan? ad ap dgn kejutan ek?? x kesah la kejutan dr kawan2 or parent ke.... aku tgah pk aku suka ke x dgn kejutan2 sebenanya... lagi2 kejutan tok besday kn.. aku x ske kot.. lagi2 kalau kawan2 aku bercadang nak pulau or wat ape2 kt aku tyme hari bhgie aku.. haha.. ceh! konon... xd la.. xnk la spoilt mood kn.. sbb konform aku akn nges punya... kalau kne tnggal pon da nges apatah lagi kalau kena  pulau kn..

tp kejutan tu seronok sbnanya.. nanti adalah kenangan kn... so xd la boring sgt life nie... hehhe... lagi satu.. aku tataw la gn hati aku ni.. aku suka ke x.... suka kot... tapi cm sengal je kalu suka... haha.. mst kowg x phm kn,,, x phm xpela.... lagi aku suka.. haha...

da la.. aku pon tataw ap aku ngarut ni... bye2 kowg... see u soon...

No comments:

Post a Comment