Sunday, January 8, 2012

sabtu malam..

ya ALLAH,, aku bersyukur padamu kerana kaw telah mmberikan kami peluang untuk berkumpul bersama2... terima kaseh ya ALLAH.... huhuhuhu...
mesti kowg tertny2 kn knape aku ckp cm tu... cm nie cter nye... sabtu mlm iaitu pada 7/1practikum aku thun lpas wat reunion n tok sambut besday aku n fakharudin... mamat yg sme besday gn aku.. n adibah n iwan yg juga same besday.. tapi aku n fakha nie 10 aibulan.. adibah n iwan 11... nk sambut tepat pada 10 n 11 ai bulan mmg x la.. ad kelas.. mseng2 bz... yela. kn da berpecah... tapi serious best gler..

kitaowg buat bbq.. ptg tu mcm biase la maen masak2... haha... lpas tu dlm kol 8.30 mjlis tu bermula kn... ingt kn bbq biase je. sbb mase tu smua owg mkn cm biase kn.. alih2 je mase aku nk amik gmba gn kwn2 aku rase cm ad air hujan turun... arrrgghhhhh!!! aku kne siram gn air bandung,, mmg x la kn... da la aku pkai bj putih,,, tapi x pela.. kenangan semua tu...

lpas aku da kne tu aku ingt da la kn... ad ag plak.. kne plak calit gn kek... pastu kne mayonis,,, aku ap lagi... bls dendam la kn.. semua owg mmg x keruan bls dendam.. hahaha... yg pling byk buat aku si fakha tu la.. tp x pe... dendam da terbalas... aku lumur dia gn kek.. haha.. puas!!!

aku ingt da abes adegan simbah mnymbah.... aku kne lagi.. kali nie dgn air sabun plak.. fuhhh!! dasat kn... huh!! kalau nk cter kisah malam sabtu nie mmg x abes la kan,,, tapi alhamdulillah semua owg seronok.. tu yg pntg..

dan trima kaseh ya ALLAH krna mmpermudahkn urusan kami.. sbb xd halangan lngsung.. maybe ad hikmah...








No comments:

Post a Comment