Monday, February 20, 2012

arrrghhh.. tidak!!!

ehemmmmmmmmmmmm...... salam semua,... haish~ apa la aku nie.. tak indah langsung kata-kata aluan aku pada entri nie kan... tak ade la,, bukan ape... cuma stress skit.. tapi bukan stress sebab masalah aku.. sebab masalah orang lain.. MULUT BERBAU????


OWH NO!!!!! ap nie la... bukan nak kata umpat caci atau pape je pasal kaw... tapi bagi aku nie soal kebersihan dan kecantikan diri kaw... tak kan la kaw x perasan mulut or badan kaw berbau.... kaw buat orang lain rasa lemas rimas dengan kaw.... nak tahan bau tu bukan mudah weh... kadang-kadang rase nk pitam pengsan and nk demam sebab tahan bau yang datang dari kaw...

law aku bagi kaw minyak wangi or gula-gula ke yg boleh meredakan sedikit bau tu mesti nanti kaw pelik kan,,  atau mesti kaw kate yg aku nk perli kaw... wey,, SUMPAH!!! xd niat nk perli kaw... tapi tolong la... tak tahan da la...

kita perempuan kan.. bukan aku suruh kaw pakai minyak wangi sampay sebotol sehari... sepicit je wey...

suka kaw la....

No comments:

Post a Comment