Sunday, February 19, 2012

tak buta..

salam semua... hai.. wazzup-wazzup.... fuhh~~ selama beberapa hari mengalami cuaca yg sejuk,, akhrnya ALLAH kurnia kn balik cuaca yg panas ala-ala x panas sgt... bersyukur.

aku happy gila hari nie.. sebab aku berjaya buat TWITTER kaw... hahhaha,.. ala,. kacang je rupanya buat menda alah tu..*belagak la pulak* haha.. xd la.. selama nie mmg da lme nk buat,, tapi aku dok asyk pikir je best ke twitter tu,, susah x nk buat... dan akhrnya dalam masa beberapa minit da siap da... tp x sepenuhnya lagi la.. biasa la baru AMATUR kn... tu mknanya aku TAK BUTA IT... hehe...

betul ckp pepatah,, x kenal maka x cinta... skunk rase da fall in love dgn MR.T.. hehehe... biase la baru-baru mmg mcm tu nanti da lama-lama haram jadah tgk pon x nk da menda tu... mcm facebook aku skunk nie.. x terbela da aku tgk... BOSAN la fb skunk...

dlm hidup nie kita kne sentiasa lakukan menda baru... barulah boleh maju xd la asyk di takuk lame... kan3??? by the way,, FOLLOW lah twitter aku ok... boleh kita main tweet-tweet... hahaha..:P

@ADAEXORA-TWITTER
ADA SYUHADA-FACEBOOK

SELAMAT BERKENALAN YAWW~

No comments:

Post a Comment