Wednesday, March 28, 2012

kena bagi tazkirah??

salam semua... wah~ hati aku haru biru tunggang terlabik dibuatnya.... nk taw kenapa?? alkisah bermula...
pada hari selasa aku ade kuliah math... dan da jnji pon ade presentation hari tu.. yg lbh sadis lagi sedih practikum aku dpt tajuk integration... bertuah kn.... mmg hebat owg yg g cabut undi tu...

aku la tu yg g cabut undi... aku nie mmg bernasib baik.. yela.. da la cabut undi dpt chapter first... dan yg kne present pon ckgu cabut undi.. punya la bertuah nya aku nie... tapi yg x bertuah tu nama aku yg kena... nmpk x betapa bertuah nya aku....

nk dijadikan cerita aku x dpt menghadirkan dri pada hari tu... migrain wey~~~ nie betul2 bukn tipu2 eh....  boleh plak ckgu bg task lain kat aku... cekgu suro aku bg tazkirah mase kuliah.... arrrghhhh~~~~ tension nie.... da mcm running man plak kn...

xpela.... bertenang la duhai hati.... ade hkmah disebalik ap yg berlaku... bila ag tunjuk bakat bg tazkirah kn.. hahha... wish me luck k...

No comments:

Post a Comment