Thursday, April 12, 2012

terima kasih..

xd ape nk ckp cuma nk ucap alhamdulillah syukur pada Tuhan sebb masih kurniakan aku kebhgiaan dlm diri ini disaat-saat terakhir untuk menghabis kn sisa saki baki di kolej yg dah dua tahun aku menapak nie.... Alhamdulillah... kenangan tu x kan aku lupa smpai bila2... even kaw anggp aku SAHABAT je.. xpe xkesah... sebb SAHABAT membawa erti yg besar kalau nk dibanding kan degn KAWAN.... betul x??

aku mengharapkan saat-saat manis begitu.. dan akhrnya termakbul... thanks ALLAH.... Kau Maha Pemurah dan Penyayang... bila kita sentiasa ingt PENCIPTA kita,, insyaallah DIA pun akn ingt pd kita... :)

lepas nie rasa nk senyum je sepnjg saat minit dan detik...sebb aku betul2 nk luahkn betapa gembiranya aku... tapi xd la sampai orang akn cakap aku gila.. aku berharap kenangan manis nie xkan berkhr mcm tu aje...

No comments:

Post a Comment