Sunday, March 4, 2012

mencintai dalam diam amat perit

mencintai seseorang dalam diam amat perit.. banyak kesabaran yg diperlukan.. kita tak tahu apa yg sebenarnya yg tersirat dlm hati dia... hanya boleh memperasan kan diri je yg mampu kadang kala.... menyatakan bahawa masih ade peluang untuk aku... tapi hakikat nya siapa yg tahu...

andai la aku tau isi hati kaw pd aku... kalau +ve memang bersyukur tak terkata... andai -ve... aku perlu tabah redha menghadapinya... tapi sekurang kurangnya aku tak perlu mengharap lagi... mengharap pada yg tak pasti... ya,, andai saje hati aku boleh melenyapkan kaw dr hati dan pikiran aku... dah lame aku buat.. andai aje clorox tu boleh jadi penghapus pikiran degil tentang kaw.. da lame aku minum or rendam kepala aku dlm clorox tu...

lepas rendam,, spin dan kering kan... wah!!! kalau cakap pkai mulut memang senang kan... tapi nak buat... haish!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment