Sunday, March 4, 2012

pendam... memang sakit

hari nie pecah rekod peribadi aku hanya selang beberapa minit banyak entri yang berjaya aku post.... nie la akibat nya kalau jiwe kacau hati meracau...

pendam... kadang kala sifat dan sikap sebegini memang di perlukan.. tapi sampai bila nak pendam perasaan... sakit la weh... aku da cukup bosan dengan sikap aku nie... aku bukan x berani nak luah kan.. tapi tak terluah... orang lain kalau marah,, boleh je terus sound direct,, luahkan terus.. tapi aku???? aku tak boleh... bila aku marah atau x puas hati.. mulut aku beku lidah aku kaku... tak bole nak cakap or luahkan pape...

aku hanya mampu ekspresskan melalui mimik muka dan bahasa badan aku je.... tu lah aku... arrrghhhh!! tak suka perasaan macam nie.. tak suka!!! tak suka!! da try nk ubah.. tapi still tak berjaya.. tak pela.. pelan2.. kn.... kadang2 sikap aku nie makan diri aku sendiri... tak pela.. sabar la wahai hati dan perasaan~

No comments:

Post a Comment