Wednesday, May 9, 2012

menu order yg paling lucu

hai u olllssss.... SALAM semuanya.... hari ni adalah hari yg pling menggembirakn bagi aku... nk tahu kenapa?? ha,, meh bce cter aku nie..

hari nie Alhamdulillah aku lulus dgn cemerlang pd ujian undang2.. jakun?? ok x kesah la kowg nk kata aku jakun ke haper.. tapi aku bngga dgn diri aku sendri sbb aku mmg ZERO tntg kereta.. aku x tataw pape.. sumpah!! x tipu.. mase pegi ujian owg tu dok membebel tntg karburator la apa la.. aku melangok je.. aku mmg tataw pape.. aku amik lesen pon sebb terpksa.. tapi bila pikirkn balik ade kmudahan nya nnti..

ok bukan tu yg aku nk cter.. masa aku nga jawab ujian tu ayh kata dye nk g amik abg aku dekat kem tudm.. ha?? WHAT DER!! mst nnti aku kne tunggu lama kn.. ok.. aku lengah2 masa menjawab.. betul2 cukup 45 minit aku benti.. bila da selesai urusan semua.. aku msj abg,, " lama lagi ke?" abg balas " tunggu la kjap"..

ok.. aku tgk jam.. 10.10.. ok.. sabar,, sebab ayh akn smpay dlm mase satu jam lagi.. aku pon duduk la tepi longkang tu sorang2... bosan!!! ok.. aku what dek je  main game dekat tepi longkang.. pukul 11.15 ayh pon sampay.. " kite g minum dulu la.. akk pon lulus kn.. terer la ank ayh nie" ok.. ayh amik hati aku sebb tunggu lama..

aku pon senyum je la.. maybe ayh tahan kencing masa drive and x benti singgh toilet.. yela.. kalau x lama lah aku tunggu nnti kn.. sampai je kdai ayh xduduk... dengan berdiri ayh cakap " nanti orderkn ayh kopi jantan dgn roti kosong 2" ok.. aku tny la." ayh nk g mana?" "ayh nk g toilet.. kencing jap"

ok.. tetbe ayh patah balik dan ulang balik order.. mungkin takut aku dan abg terlupa.. " nanti orderkn ayh air kencing 2" aku terus ketawa.. ayh terpinga2 sebentar.. dah perasa yg dye salah order ayh ketawa je.. dan terus g ke toilet...

 hadoy!!! mcm mana la nk order air kencing wahai ayhku... aku ketawa dr awl sampay la abes mkn.. semua org dekat kdai tu pelik je tgk aku.. ala!! peduli hape aku.. kalau dyeorg dngr mst dyeorg gelak jgak.. live beb dari ayh aku,.

No comments:

Post a Comment