Wednesday, May 2, 2012

nebes..

hello malaysia.. im back.. fuh..fuh.. penuh sawang serangga semua ad dkt belog nie kn.. mulai saat dan waktu nie jari jemari halus dan lembut nie aku aktif menaip.. hahaha... biaselah.. bosan...

nk taw knape aku nebes?? aku pnyer nebes bukan mcm semua kwan2 aku yg aktif mnghadirkn diri ke interview... GOODLUCK KOWG~~...

kos yg aku pilih semua xd interview.. haha.. aduh... smge aku pon berjaya dgn kos yg aku plih nie.. AMIN~
knape nebes2??? biaselah... org bwu nk berjinak2 jd driver kn... sebenarnya aku xnk pon amik lesen2 bagai nie.. cuak la beb~ aku lbh rela jd penumpang je.. senang.. nk tdo anytime je bole... hhaha.. sebb hobi aku bila naik kete adlh tdo.. xd keje lain...

bila naik je kete xdnya aku nk mesej2 senyum2 takde2.... tu semua x berlaku pd ak.. lpas je aku ttp pntu kete.. mata aku pon terus tertutup rapat seperti mana pintu kete tu terttp.. dan mata aku terbukak dgn sendrinya bila dah smpay R&R atau ke destinasi yg dituju... ha!! nmpk x... hahahha

minggu nie bermula la aktivt bru aku... orang lain da lnggr lampu merah kne saman bagai da jln merata.. aku bru nk dgr ceramah,, pakai belt,, godeh2 gear,, betulkn side mirror la hape la.. hadoy.. xpela... pikir kesenangan di kemudian hari..

goodluck 4 me... bye~

No comments:

Post a Comment