Saturday, December 22, 2012

dubu2 & the hobbit

arrrggghhhhhh!!!! terasa nak jerit kuat2 tapi tak mampu. nak pergi gua lepas tu jerit. mesti jadi kuat kan. plus siap bergema lagi.. arrghhh arrghhh argghhh~ hahahaha... (tak kelakar pon)

ppsssttttttt.. entri aku kali ni saje je nak bg korang jeles. dubu2? what is that?? ala... restaurant makann korea la u ollsss.... sedap tau.. harga?? haaaa... dah tau mesti nak tny harga dulu kan sebenarnya. haha.. boleh lah.. around rm15 dan keatas. tapi untuk student2 mcm kita ni boleh la mkn 2 bulan sekali. haha.. kalau tak hujung bulan kopak koyak poket kau! 

for the first tyme aku makan cheese toppoki , pa jeon and peach tea. ika kawan aku mkn beef bulgogi and citron. boleh tahan la sedap. ada lah aura2 korea tu kan. first makanan yg sampai adlh cheese toppoki. dia bg chopstick. aku pandang ika. ika pandang aku. then kita orang 2 orang pandang jiran sebelah menyebelah tiru gaya pgg chopstick mcm mana. sumpah malu!!!! (tutup muka). then kuatkn semangat jugak mkn pkai chopstick tu. berjaya tau. sampai makanan yg lain aku mulah lah berlagak. almaklum la dah pandai mkn guna chopstick kn. tak pandang dah sudu. 

then. kitaoang pergi tgk movie the hobbit and the unexpected journey, yeah!!! mula2 aku rasa hambar je. yela sebab aku bukan jenis kaki movie. aku tak suka tgk wayang. sekian harap maklum. aku ingt nak tido tp malangnya tak dpt sebab tengkuk aku sakit akibat dpt seat dpn. jadi zirafah aku gn member2 lain.

* this is beef bulgogi. yummy~ air liur meleleh*

 *budak berlagak dah pndai pkai chopstick*

 *pa jeon. aku sarankan jgn la order yg ni. mcm tak berbaloi wlaupon sdp. seyes, wa ckp lu!*

 *hanis my coursemate*

 *lupa nak cter aku mkn ice cream italian ni kau! sedap*

 *muka budak ghairah makn ice cream.dia ni hantu ice cream*

 *the hobbit*

 *menggoda tak kami. auw auw~*



P/s: sekarang kitaorang tgh stdy hard and smart untuk final exam. doakn ye. xoxo :)

No comments:

Post a Comment