Monday, December 10, 2012

tentang rasa

aku tatau apa yg ku rasakan dalam hatiku.......

aiceceh pembukaan entri dgn lagu ungu. eerrrr lupa plak tajuk dia.  hari ni aku nak cakap semua tentang rasa. rasa yg kadangkala hadir tanpa di duga iaitu suka cinta gembira sedih. rasa yg tercipta pula adalah seperti putus asa benci dendam dan lagi dan lagi.

kenapa entri aku macam suram plak kali ni.............

5 minit kemudian setelah berfikir..................................................


ok. aku tatau kenapa aku macam bingung malam ni. bingung ye bukan bengong or bongok. sila baca betul2. maybe disebabkan rasa sedih yg terlalu tebal menyelubungi hati dan jiwa aku. kadangkala bila kita terlalu suka tanpa ada rasa berhati2 dan curiga ini lah akibatnya. dalam dunia tak semua apa yg kita harapkan akn menjadi indah. kadang kala ALLAH tiupkan sedikit kesusahan untuk kita tidak terus berpaling darinya.

maybe selama ni aku lalai cuai dan alpa. aku belajar untuk jadi kuat. kuat untuk hadapi segalanya. insyaallah.
rasa kuat kini hadir menutupi segala ruang kesedihan. yg paling aku takkan lupa IBU. ibulah yg pling byk membantu aku. terima kasih ibu. rasa sedih kian hilang rasa syukur takkan pudar.

*take noted*

No comments:

Post a Comment