Saturday, December 8, 2012

memalukan!

assalamualaikum. selamat pagi semua. aku harap hari ni akan menjadi hari yg terindah dlm hdup korang semua. aaargggghhhhh!!! aku update post semasa perut berkeroncong. takpe perut kejap lagi kita g sarapan ok? korang sarapan apa pg ni?

haaaaa.. jgn amik mknn yg tinggi kalori ok. ok lah. semalam aku teman roomate aku pegi jaga gym. dia jadi ajk. untung lah jugak sebb aku bleh booking awal. hehehe. *amik kesempatan* tapi bayangkan la aku guna gym tu dr pkul 3 smpai pkul 5.. haiyoooo!!! wrong time kan. kalau pg petang sikit ok kot. tp ptg aku takut ramai la plak. sejak berdiet ni, aku betul2 jaga kesihatan.. hehehe. al maklum lah. kesihatan kan penting.

lepas dah gym selama 2 jam lbh kurang la. kasi cincai 2 jam, tetbe ada 1 insiden yg berlaku. ok tamau cter. *suspen tak* hahhhaha. ok lpas tu pegi la jalan2 bersama roomate sebab pakwe dia dtg dr melaka. bayangkan pergi jalan dgn pkai baju kasut sport muka berminyak2 peh sumpah malu. ic duit segala bagai tak bawak.

ok takpe lah kan. sebaik hujan. so, ddk2 je la dlm kereta. HUJAN. ok sejuk. aku plak nak terkucil. aku tahan je. sabar hada sabar. cakap dlm hati. nyanyi sikit hilangkan rasa nak terkucil tu. ok berjaya. lega rasa bila dah tak nak terkucil. yela. dah la jalan jammed. mana plak nak dpt ladies time2 cenggini.

ok. tetbe aku betul2 mmg tak thn ni. aku jerit "wey benti wey. aku tak tahan nak buang air ni. arrghh!!! cepat benti aku tak tahan." semua jd panik. last2 benti dekat mana tah. pak guard tu mula2 tak kasi masuk maybe bila tgk muka aku semacam dan tergesa2 tny mana ladies trus excited bgtau ladies dkt mana.sumpah suasana mcm dlm kete ambulance org nak bersalin. bila dah rasa lega. SUMPAH aku malu nak masuk keta balik.. argghhhhh!! tak pe lah. sebaik pakwe roomate aku memahami, tq wey!!

p/s:  JGN CARI NAHAS DGN TAHAN NAK TERKUCIL.

No comments:

Post a Comment