Monday, December 10, 2012

kecewa sedih

assalamualaikum. selamat petang semua. eh terasa cikgu baru masuk kelas.. hihihihi. sihat? ada gosip?
ish2.. tak abes2 dgn gosip kn.. ta mau ta mau..

emmm aku rasa ku jadi biol mcm ni sebb dah lama tak balik. mungkin la. yela dah siap berazam bagai stdy week pun tak nak balik. kalau nak diikutkan lbh kurang tolak tambah 3 bulan aku tak balik. ha!!! hambik kau. ibu ayah dah tanya bila nak? bila nak balik. oh sadis tiba2.. *kesat air mata*

tapi rasanya aku akan tewas. aku kena balik jugak. amik restu. yela nak final sem kan. sekejap je masa berlalu. tapikan sebenarnya bukan ni yg aku nak cerita. hahhaha.*gelak kan diri sendri* aku selalu mcm  ni. dlm kepala hotak nak tulis lain bila dekat keyboard jari jemari aku laju taip tah hape hape.

aku kecewa sebab aku gagal rendahkan ego aku. ok fina! menyesal sendiri. takpe pengajaran buat aku. aku malu jugak dgn diri aku sendiri. tahu tak!!! arghhhhhhh,, kenapa la bodoh sgt ni hada. emmmm *satu keluhan yg berat* kau harap aku tak ingat pape dah pasal menda ni semua.

ini satu kenangan. mohon lupakan.

No comments:

Post a Comment