Thursday, January 3, 2013

perjuangan bermula!

perjuangan aku akan bermula pada hari ni. kalau roomate dan kawan2 aku yg lain mula semalam , aku baru nak mula hari ni. best plak tgk diorang relax2 je pagi ni. yg tak bgn tdo lagi pon ade. aku plak gelabah mcm mak indon nak kena bwk g balai polis. pagi ni aku exam english paper kau!! menjajau aku cari essay, grammer, thesis statement la bagai.
hai la mak! dah masuk u pon kena blajau english lagi. takpe lah kan english aku tak power sebab tu kena amik exam.

esok pon aku ade exam gak. mmg awesome! APK plak tu. its stand for ASAS PEMBUDAYAAN KEUSAHAWANAN. aku dah seminggu baca buku tu tapi tak habis2. maaf lah lec ye. saya takde jiwa usahawan tu la yg lambat sikit nak abis tu.

tapi paling aku takut nak exam LIFE PROCESS, BIO ORGANISM and  BIOSTATISTIC. yela. bapak byk giler aku belum stdy lagi. *tu lah memain lagi. padan muka kau!*

ok lah korang. doakn aku dpt buat yg terbaik untuk my future ye. amin~

p/sss: azam aku kan tak nak bayar ptptn so kena ah buat yg terbaik. amin~ xoxo:)

No comments:

Post a Comment