Friday, January 11, 2013

hai sweetie :))

semalam 10 JANUARY 2013 adalah hari yg paling sweet bagi aku dan kembar-kembar yg seangkatan denganku. tak kira lah berapa umur tu ok. malam tu kononnya nak tunggu detik tengah malam tapi tak larat. yelah exam la katakan. and unlucky  that day pon aku ada exam jugak. takpe la. tahun baru kena lah berkorban kan. moment yg paling aku sedih bila kawan2 tak wish besday. actually tak lah mengharap kan tapi.............................................

                                                                                                                                                                       

ok aku dah abes pikir. haha. semalam lepas je exam keluar je dr exam hall aku tak teragak-agak naik rapid bus pergi ke MIDVALLEY @ LEMBAH TENGAH untuk release tension. yelah paper LIFE PROCESS mcm !@$$^^*^*%. tatau nak ckp mcm mana. sekarang aku kena plan betul2 nak kena pilih elektif apa untuk sem depan. kena buat betul2 . aku rasa sem 1 ni aku hancur belebur!

dah sampai mid aku terus beli tiket wayang. cakap dengan IIKA aku nak tgk cter yg kelakar abes tak pon yg sedih giler2 supaya aku rasa puas dpt hilang kan stress. ok then kitaorang decide tgk cter PARENTAL GUIDANCE kelakar dan sedh cter tuh. awesome!!!! tak menyesal kalau korang tgk..

keluar wayang dgn mata sembab tudung basah sebab lelehan air mata yg deras akibat sedih terlampau. lepas tu ingat nak mkn tapi tak jadi sebab dah pukul 9 so balik je terus lagi pon dlm wayang da mkn fish and chip dan jugak popcorn beserta air fanta grape!!!! sangat kebulur masa tu. betul tak tipu. lepas cari seat duduk terus makan tak toleh kanan dan kiri. nampak tak sangat lapar..

balik kolej je mandi bila bukak pintu bilik oouuuhhhh!!!!!! ada burger special yg bertulis HAPPY BIRTHDAY HADA 21~ sangat tersentuh rasa nak nangis tapi airmata dah kering tgk wayang tadi. thanks roomie aku sayang korang! tak kesah walaupon burger sebiji yg penting korang wish thats enough for me~

*sweet sangat*



 *tadaaaaa~ surprise!*


*bersama roomie tercinta*

No comments:

Post a Comment