Monday, March 4, 2013

PUTUS

assalamualaikum.. setelah sekian lamanya aku menyepi dari berbelog-belog akhirnya kini pasti *nyanyi* aku kembali mengaktifkan kembali jari jemari yg semakin lama semakin bambam. banyak sebenarnya aku nak cerita tapi bila time aku nak post aku lupa apa yg sepatutnya aku nak post. *dah tua mungkin. faktor usia semakin lanjut*

PUTUS?? nak tau kenapa putus. aku bukan nak cakap pasal aku putus dgn someone or blablabla.......................................................  tak sambung mcm mana nak putus. hehe. tapi aku tatau la apa nasib aku hari ni. start dari pagi tadi. ok. aku excited bangun pepagi semata2 nak cop mesin basuh kononnya sebelum g kelas nak sidai lah nnti balik dr kelas boleh la terus lipat ke haper kan. ok dah genggam 2 ringgit duit syiling ni dengan senang hatinya aku masukkn baju2 aku dlm mesin tu lepas tu aku tinggal la g mandi and iron baju. dah kol 8 aku target dah siap la. ok. betul dah siap. seperti dlm jangkaan nak sidai tp harapan dan angan2 aku musnah. mesin tu rosak. wadehek!!!!!!!!!!!!!!!!!!! malas nak jahatkan mulut sebut yg bukan2 kan aku pindahkan la baju2 aku dlm baldi then rendam balik kelas nnti baru basuh.

ok lepas dari kuliah BIO CELL aku kena lari pergi department geology. jalan punya jalan campur dgn lari2 sikit , tetba aku rasa mcm tak sedap je kaki aku ni. bila aku berenti takde pape yg berlaku. bila aku nak start jalan balik ok kasut aku dah TERNGANGA BESAR!!! wadehek!!!! kasut putus plak. aku rasa mcm nak balik je sebb mood aku dah hilang nak blajar. tapi takpe la kata azam tahun baru kan. kena berubah! aku berubah!!! pergi jugak dgn sandal aku yg ternganga mcm buaya mintak makanan. dah berbunyi. kelepek kelepek.. stress tahu!!!!!! takpelah aku buat deng je!!!! sebaik kawan aku bawak selipar lebih. aku pinjam dulu selipar dia.
banyak dugaan aku hari ni. ALLAH sayang aku.. <3 sabar separuh dr iman.

No comments:

Post a Comment